sjjuk!

Hej alla! Fyy vad tråkigt det är att va sjuk då! Hostar som en gammal kråka -_-'
En som inte heller mår så bra är Neo :'( Han haltar på sin högra framtass och mamma är med honom hos veterinären just nu! Hoppas att han får någon salva eller liknande så att han inte behöver lida :'(
Jag dock mår bättre men kommer nog inte få gå till skolan imorron heller inte förrän jag är helt frisk och inte hostar något mer. Nu ska jag nog skålla lite mandlar och ta mig ett glas glögg :') Ha det bra!

// Suffepowahh <3

Men innan jag drar får ni lite bilder att titta på! :')

Aw! hanna och neo= söötizzar!

Bild tagen från Lauras blogg, SAKNAR ER! <3'

OCH GRATTIS TILL FÖDELSEDAGSBARNET KIM SOM ALDRIG VILL VA MED PÅ KORT! :d <3


Kommentarer
Postat av: hanna

krya sötis!<33

2009-12-05 @ 21:11:30
URL: http://hannajoelsson.blogg.se/
Postat av: hanna

sv: ja, ellerhur!<3<3

2009-12-22 @ 15:10:13
URL: http://hannajoelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0