Hejsan hoppsan i lingonskogen!

Idag har jag och Hanna och Julia varit och spelat Laserdome :D Det var kul,men Julia sprang in i en vägg!! Jag blev typ asrädd :P Sen gick vi och fika på Orion,jag tog varmchoklad och en kokosmunk,Hanna med.Julia tog kaffelatte och kokosmunk :P Sen gick vi och letade efter en mobil som Hanna hade tittat lite på.Sen sprang dom till bussen och jag gick till frissan och toppa håret lite.Och nu sitter jag här :D Jag har bakat chokladbollar också och mamma kom just hem med en stor godispåse! Så nu ska jag äta av den och titta på DogWhisprer :D Kramar Soffan!

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, jag har fortfarande ont i tån! :P

2009-02-09 @ 20:54:24
URL: http://juliajoelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0