Hanna is coming!! :O

Jaaaaa ;) Idag kommer häännizz till mej och min stuga ^^  Idag kommer faktiskt hela familjen Joelsson okej inte Pepsi men alla andra ^^ Det kommer bli näääiz :P Klockan är nu 11.28 och dom kommer om tiep 32 minuter och jag har inte äns klätt på mig! :'o Och nu sitter Alice och skrattar och mig bara för att jag är avundsjuk på att hon har hållit alla i E.M.D i händerna :'O Shiet vilket liv jag har dåe! Nu är jag smått stressad av allt! Nu kan jag nog inte blogga mer kära sverige! (eller var du nu läser detta)



Hanna är sååå söt här ^) <333

Kommentarer
Postat av: Alice

Ih du är ju sötast! :D du ska bogga oftare sådeså :)

2009-07-28 @ 11:37:06
URL: http://aliceeee.blogg.se/
Postat av: Anonym

hhahahhaha XD /hanna

2009-07-28 @ 19:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0