090525 20:47

HejHopp lingonsnopp! hahahahaha xD


Gaaaaah mamma tjatar på mig om att jag ska sova. Snark på henne -.- zzzzz..
Jag måste va ett jävlans jobbigt barn men som vanligt protesterar jag ;D Hon har typ rådamp.. -.- Yeeey!! säger jag om det...
Men iallafall så har jag varit med Hanna idag och fotat så kallade modellbilder som vi kallar dom då. Hahahaha..mamma är så roliiig..hon kommer typ få utbrott snart..Yeyeyeyeey xD Jag dör på att det är skola imon -.- -.- Såååå booooring.Upp och ha gympa UTE!!     Det är ju sååååå najs.Men nu dör jag av tråååk spec på mamma hiho. + att Edin hatar mej och Alice.Det peppar ju upp mig en hel del hahahah. Nu dör jag..

Bye..<3

Kommentarer
Postat av: Alice

Hahaha jag slapp gympan idag :D haha j är typ inte sjuk, men mamma och pappa sa att jag måste ju va frisk på lördag!! Haha men vi ses imon istället :)

2009-05-26 @ 11:13:32
URL: http://aliceeee.blogg.se/
Postat av: Hanna

DIIN GRIIIIIISH :D

2009-06-30 @ 21:07:41
URL: http://hannajoelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0