neo är en knähund! hah

Hej igen alla glada (och ledsna) personer! För en stund sen låg Neo fint här i mitt knä men sen kunde han visst inte andas så han hoppade ner x'D. Nu är han och fjäskar hos mamma,haha, han fastna i gardinen :O Eftersom att jag har lagt ut länken på bdb kanske det blir fler personer som kollar min blogg (man får väl hoppas eller?) ;) Fast oj! Tänk om det skulle bli så många så att jag inte kan skriva om mej själv och låtsas att jag är nån annan :OOOOOO Jobbigt ellerhur?
Idag vet jag inte vad som händer ;( Synd,fast jag gillar lördagar och det händer säkert något roligt! En sak är iaf att jag ska duscha :P Och just det! Städa Zachs bur! ;) Det kan behövas ;D 
Nu ska jag äta frukost! Byyyee <3

Någon som vet vem det här är? Svaret kommer i nästa inlägg! 

//suffepowahh <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0