Almenäs... -_-'

Hej hallå! Idag har jag varit i skolan som vanligt men idag så skulle vi gå till Almenäs -_-' Det tod ju en timma! Åh asså jag typ bajsar ner mig på det. Så var vi där från 9 till typ 1 eller nått och sen fick man (äntligeeeeeen!) gå hem fast man skulle ju gå tillbaka till skolan hela vägen också -___-' Men Kim var så kissnödig så jag och hon fick vika av typ vid City :) Oj! Tänk asså vad jag kommer ha det stressigt nu! Jag ska gå till mitt garage om en timma och hämta cykeln, cykla till stan, ha cirkelträning, cykla hem, hinna duscha, sminka mig,klä på mig på en timma! Gud asså... Och jag som just kommit hem från en timmas promenad! Puh! Bäst att vila lite... Andas in....Och andas ut. Jag har ont i mina ben också ju! Hur ska detta gå då? :O Jaja! Nu ska jag titta min bdb och sen ska jag slappa i soffan :D

Heeeejdå/ suffepowahh


Förlåt för fjortis pose! heeejdå! Ha en bra dag :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0