Måndag igen

Hej hej! Oj klockan är 17.17! Jag ska bara önska mig en sak :P sådär ja :D Jahapp då var det måndag igen... Jag gillar inte måndagar ju! -.- Men det var väl okey för gänget i skolan göra dagarna mycket bättre :D <3
Just nu tittar jag på Project Runway och mamma kom in med mina jeans som hennes jobbarkompis har fixat. De blev väl nice :P Ni får se dem nån annan dag för mamma la dem i tvätten :P Nej! Lite av de gröna på mitt pekfinger är borta :( Prutt också! Aw! Neo ligger och snarkar här :-) Han är så söööt :D Bara en vecka kvar till min födelsedag eller ja 1 vecka och 5 dagar då! Jag vill ha den mobilen! Mums nu blev jag sugen på ett äpple ska nog gå ut i tädgården och hämta ett :D Men först ska jag titta klart på Project Runway :)

Hejdå/ suffepowahh <3


Jag idag :P

Kommentarer
Postat av: Alice

haha du är så söt :D

2009-09-08 @ 15:42:23
URL: http://aliceeee.blogg.se/
Postat av: hanna

hahah "en grejj" på 17.17 xD ddet vet jag vad det är XD

2009-09-09 @ 18:45:54
URL: http://hannnaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0