SJUK!

Hej alla! 
Nu är det såhär att jag har varit sjuk i ungefär 4 dagar o har varit tvungen att vara hemma från skolan. Till att börja med trodde vi att det bara var en vanlig förkylning men sen blev det bara värre... Det var troligtvis en kombination av förkylning o allergi "/.
Men nu är jag nästan frisk iaf och imorgon ska jag upp jättetidigt för att följa med Mamma & Neo till Brukshundsklubben på mentaltest för Neo. Där ska dom testa Neos mentala hälsa, han psyke så att säga! 
Jag tycker att det ska bli ganska spännande och se hur smart Neo egentligen är :). Vi får och träffa Neos kullsyskon, det är ju alltid trevligt! :) .Det enda dåliga med det här är att vi ska vara på Brukshundsklubben klockan 8! Det betyder att vi måste åka klockan 07.15! :O Men det ska bli kul iallafall :)


Dagens låt ;D
BYEBYE! / suffepowahh<3

Kommentarer
Postat av: Alice

haha hur ska det gå på en lördag x)

2010-04-16 @ 19:13:24
URL: http://aliceeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0