DAG 10,11,12&13

Dag 10- Meningen bakom mitt bloggnamn
Asså mening och mening kan man väl inte säga att jag har, men eftersom det är många som undrar så ska jag nu berätta för er!
Suffepowahh är ett smeknamn som jag fått av mitt äldsta bror Markus. Suffe= Sofia Powahh=Power så då blir det alltså Sofiapower eller Soffanpower men jag vet inte hur han fick det till Suffe!
Hur han kom på det vet han inte ens själv!;)
Dag 11- En bild på mig och min bästa vän

fin och somrig!

Dag 12-En bild på mig idag och vad jag hade på mig

dålig bild jag vet(A)
Spetströja-H&M
Byxor-Lager 157
Dag 13-Någonting jag oroar mig för
Nu kommer jag inte på något jättebra men jag oroar mig för att min älskade mormor ska dö snart! Och för att min iPhone inte funkar som den ska just nu -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0