första dan i skolan!

Hej! Skolan började ju idag,det var ganska tråkigt men vad kan man förvänta sig? ;P 
Jag skulle egentligen haft sovmorgon idag men det blev inte riktigt så... Neo stog och gnydde klockan kvart i 8 när jag egentligen skulle få sova till 9!  Jaha, upp och försöka få honom somna i min säng. Nejnej inte det han stog fortfarande och gnydde då fick jag gå upp och släppa ut honom i trägården och shit va seg han va,,-____-. Sen kunde jag äntligen få honom att somna i min säng =P.
Skolan gick hyfsat snabbt och jag gick hem, men när jag står utanför dörren så har min nyckelknippa gått sönder!
"Åh nej", tänkte jag. Då fick jag gå precis samma väg tebax,men hitta dom inte nånstans! -________-. Som tur va var Markus hemma och kunde släppa in mig ;P Hoppas att nån typ har lämnat in dom! Snart kommer Muttimys hem och jag får fråga henne vad jag ska göra :P
Nu ska jag käka mellanmål,haha ^^
Lite bilder ;D

Bästa bild kvalitén ;D Silvriga ät dom iaf :D

Sötaste Neo ;D. Datumet på bilden stämmer nt ;P
Byebye<33

Kommentarer
Postat av: Alice

så gulli ^^

2010-01-11 @ 19:14:11
URL: http://aliceeee.blogg.se/
Postat av: hanna

hahaha neeeeeeeo ;)

2010-01-12 @ 09:03:18
URL: http://hannajoelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0