Shopping i Götet :)

Hejsan!
Idag har jag och min mamma varit i Gbg och gått runt i Nordstan. Dagen började med alarm-väcking 8.45 inte en chans att jag gick upp då! 9.20 stog jag nere i köket i morronrock och var trött som en sengångare. Neo har nämligen fått kennelhosta och hostade oregelbundet under natten -_______-. Men iaf så stog jag där nere och bestämde mig för att göra hallonsmoothie och skinkmackor :D  Jag var väldigt seg på att äta så det tog ett tag xp. Tio minuter innan tåget skulle gå fick jag och Mutti skjuts av Papi. När vi kommit fram skyndade vi oss till tåget för det var faktiskt 14 minus-grader!! :O KALLT ^^. Påväg till Gbg var det smsa med Laura som gällde,jag antog att det inte var nån annan som var vaken halv 11 ;p Alltid lika morgonpigga Laura var såklart vaken :D Väl framme tog jag och Mamma våra väskor och vandrade till Nordstan. Vi gick runt och köpte olika saker till klockan 14.00 sen var det dags för lunch! Thai-Buffé,mums :D Sen gick vandrade vi vidare och åkte sedan hem klockan 16.07. Då var jag ganska trött och utmattad i armarna ett alla påsar. Vi hade turen (naaat) att hamna precis brevid en barnfamilj med skrikade barn,usch -_-'. Visst var de söta men HÖGLJUDDA! Efter en timma var vi äntligen hemma :) Pappa kom med bilen och sen bar det hemåt för att packa upp alla inköp och slappa i soffan ;)
Här kommer lite bilder :D

Frukost ;)

Alla mina påsar ;D

En av många nya outfits. Och ja,jag roterade den men den ville vara såhär så ni får lägga huvet på sné ;)

Bye bye<3


Kommentarer
Postat av: Alice

monki är BÄÄÄÄÄÄST :D

2010-01-09 @ 20:02:27
URL: http://aliceeee.blogg.se/
Postat av: Alice

sv: HAHAHAHAHAH JAAAAA!

men tony då :S haha inte min matte!

2010-01-09 @ 21:43:22
URL: http://aliceeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0