HEJHEJ!

Hej alla! ;) nu var det ungefär 5000 år sen jag bloggade ^^.
Iaf så var jag sjuk igår :( Jag hade känt mig krasslig i fredags och igår kunde jag knappt prata. Efter frukost var det bara att gå och lägga sig igen... Jag sov till 4 (a).
När jag vaknade mådde jag lite bättre och bestämde mig för att ta med mig täcket ner i soffan, jag satte mig i soffan med en kopp varm o'boy :). Efter middagen sov jag i någon timma till och sen var det Earth Hour.
Jag, Mamma, Pappa och Erik släckte ner hela huset och tände värmeljus. Sen satt vi och myste och spelade kort :) Timman gick snabbt och sen fick man äntligen sätta på Tven igen! 
Idag mår jag iaf bättre och det blir skola imorgon igen...På fredag är det långfredagen så det blir en kort vecka innan det är dags för PÅSKLOV! :D 
Nu ska jag sätta mig i soffan och titta på Svenska Hollywoodfruar :)
Här bjuds det för fullt :O
Ha det bra! // suffepowahh<3

Kommentarer
Postat av: Alice

jefla n00b, du e sötast :)<3

2010-03-28 @ 19:44:12
URL: http://aliceeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0