Freeeeeeeeeeeeedag!

Hallå där! Äntligen fredag, en hel vecka sen nu ju ;o haha. Idag fyller Lulli 14 år, toooor flikka nu. Lilla bäbis! Annars så har jag bara softat på min prao, råkade somna en kvart i soffan men ingen brydde sig, de bara fortsatte prata och sen väcktes jag av att en av hundarna började yla -.-
Uhm, just nu kollar jag Talang 2011 och Charlotte är puckad i huvet och röstar ut alla bra! ;o Tycker att detta inlägget var väldigt givande, hahaha! Men nu ska jag ta min extra stora påse ostbågar och slafsa, pussssss!♥
GRATTIS ÜBERSTORN00BFJORTISEN!♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

HIHIHIHIHIh gulligt!

sv: tack<3

2011-04-08 @ 22:49:08
Postat av: Michelull

Naw va gullig du är bbyh

Tack storasyster<33

2011-04-09 @ 12:55:04
URL: http://michelull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0