Invalido

Hallå! Har råkat ut för sjukaste olyckan och har så ont att jag knappt kan skriva detta. Ni kan istället få en beskrivning av vad som hände här på Hannas blogg. Kunde inte ens gå till skolan idag och har varit tvungen att ligga i sängen hela dagen! Som sagt, helt sjukt! Min telefon funkar iallafall prima, men ibland är det lite svårt o se saker på den om man säger så, haha!
Hoppas ni mår bättre än jag iaf, kyssciao♥
jag har iallafall en massa godis som jag kan trösta mig med, speciellt dessa! Äppelpaj med vaniljsås smakar de men går inte o få tag i här i Borås, fick köpa en stor burk när jag var i Skåne!!

Kommentarer
Postat av: Alice

haha så sjukt!

åh kan inte jag få smaka en sån? (a)<3

2011-04-27 @ 19:14:29
URL: http://aliceeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0