Kebab...

Hej! Haha bara så ni vet har rubriken inget med saken o göra! Innan jag går och lägger mig så tänkte jag berätta lite om min prao. Ursäkta stavfel osv, har varit uppe sen 10 eller nått(A). Men let's begin...
Som några av er vet så praor jag på AKI hundcenter och har varit där i en vecka. Jag tycker att det är jättekul där, riktigt härlig personal t.ex Jocke! Han har blivit som en storebror för mig även om han är typ 30, hahah! Sen får man ju vara runt hundar hela tiden och det älskar jag ju så det är riktigt härligt!
Vissa stunder kan jag ha tråkigt, det är 3 timmar mellan promenaderna och då får man underhålla sig bäst man kan. Jag måste erkänna att jag somnade i soffan en kvart i fredags, ingen märkte något(tror jag?!) så det var lugnt. Jag vaknade av att en hund ylade, haha ;) Men that's what I do. Jag chillar järnet med nice folk, haha!
Peace out people, ciao!♥
Jag med min älskade Bobby i knät!
Han är min bästa vän på dagis, han lämnar mig aldrig♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0