Rubrik:

Hej! Nu är bästa Hanna här hos mig, kanske har hon redan somnat? Haha. Iaf så har vi varit på kortegen, haha alla var typ galna & sen vandrade vi runt på stan och jag fick gå barfota pga skoskav, lite pinsamt?! Sen kom det blattar som ba: fan va snygga ni är & vi dissa totalt! Hahaha... Men ja sen såg vi lite folk som vi inte ville träffa så då gömde vi oss och tillslut gick vi hem och frös som dårar! Väl hemma bäddade vi ner oss i soffan och kollade på pippi på rymmen och bambi! Hur mysigt? :) men ah nu är det nog dags att sova för min del också. Pusssss

Kommentarer
Postat av: Hanni

Hahaha aa jag sov nog då:) jag vakna nu men tror du sover;)<33

2011-05-01 @ 11:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0