SJUK...

Ajjemen då var man hemma från skolan och kan inte prata samt har asont i öronen :/ (jag ska klippa hans oron,toooooong,göra kaoz med han,hahahah!) Inte så särskilt trevligt så det blir att knarka soppa & te osv.
Tänkte att jag kunde göra lite punkter nu när jag ändå inte har nått för mig?:).

Dag 26- min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Oftast är det väl " omfg har jag gått runt och sett ut såhär hela dan?!" Eller "faaaan" men ibland när jag har en bra dag så kan jag väl vara lite nöjd.
Dag 27- låtar som får mig att gråta.
Titanic-My heart will go on 
Eminem-Beautiful men gud här censurerar dom svordomarna! -.- lyssna på spotify ist!
P!nk- Fuckin perfect
Eminem- Stan
Eminem- Mockingbird
Eminem- When I'm gone
+ en massa fler,t.ex ALLA Michael Jacksons låtar!
Nej nu ska jag se om jag kan få i mig lite mat utan att dö,cya!♥

Kommentarer
Postat av: hanna

awwwww, din stackare! KRYA NU!(LLLL)

2011-02-08 @ 16:38:18
URL: http://hannajoelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0