WHAT ARE YOU THINKING OF

Nää! Nu blir jag sur. Jag och min fader hade en låång diskussion igår om hur mycket enklare det hade varit ifall alla pratade samma språk. Jag tycker att det är fullständigt onödigt att lära sig svenska före man lär sig engelska,jag menar de enda som förstår svenska är ju svenskarna sjävla och norskarna (ibland). Det är ju så sjukt onödigt då?! Kan man inte börja att lära sig flytande engelska och sen lära sig svenska som ett b-språk om man nu nödvändigtvis vill kunna ett annat språk? Blir helt galen på detta... Hur lätt hade det inte varit liksom? Bara åka någonstans och alla förstår en och man behöver inte skämma ut sig när man inte vet man ska säga eller vad ett ord betyder. Ni får förlåta mig för mina konstiga tankar men sånt här stör mig bara! Jag ska banne mig åka till England eller USA eller kanske Canada och bara skita i allt, AHAHA.
Det är många eller speciellt min pappa som tycker att jag slösar en massa energi på saker som jag ändå inte kan förändra, han menar att man kan ju inte tvinga alla eller kanske i synnerhet de äldre att lära om sig. Visst är det sant men shit vad allt hade varit enklare!
Jag och mina konstiga tankar alltså,men jag tycker iallafall att det är värt o tänka på.
pusspuss♥
smått glad tjej,halvt osminkad;)

Kommentarer
Postat av: hanna

håller med, borde va sååå!:o<3

2011-02-27 @ 17:07:51
URL: http://hannajoelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0