GÖR 4 DAGAR I RAD!

Förlåt förlåt förlåt! Orkar verkligen inte med de här nummersakerna men aja gör några nu då!:)
Dag 18- Min första kärlek
Hmm... Det var nog på dagis dådå, kommer ihåg att det var en kille som hette Daniel och att mina bröder mobbade mig jättemycket HAHA! Och sen blev jag typ kär i alla prinser i Disneyfilmerna och i Lilla Melodifestivalen! HAHAH så rolig var jag (a).
Dag 19-Innehållet i min väska
Där finns ju en massa skit! Haha. Där finns ganska mycket böcker och skolgrejer,ibland jympakläder,mobilen,nycklar&andra trevliga saker! Kameran ligger där också,fast inte i skolan såklart:)
Dag 20-En person jag vill byta liv med & varför
Denna var lite svår! Typ... Johnny Depp! Eller Leonardo Di Caprio eftersom dom är berömda & så vill jag prova att va kille ;) Annars vill jag byta med ett djur,typ Neo hihi.
Dag 21-Vad jag åt idag
Till lunch:
lasagne
Och till middag:
Thaimat!♥
Nu så blir det inget mer för nu orkar jag inte mer! Har tagit ikapp lite iaf ^^
Puss&Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0