LIFE IS A ROLLERCOASTER JUST GOTTA RIDE IT

Hej gullisar!♥
Min älskade iphone är återfunnen och även mina nycklar som har varit borta like forever!!:D(a). Annars har dagen varit ganska dryg,inget roligt hände (förutom det med mobilen) och lilla fåret var inte i skolan, dessutom är jag typ spyfärdig av dom vidriga kakorna från hemkunskapen eftersom våran ugn hade pajjat och kakorna inte blev klara så euuuw på dem! Funderar på att lägga av med de där nummergrejerna eftersom jag ändå aldrig gör dem men på samma sätt känns det som jag måste göra klart dem!! Hmm...
Nu är det iallafall dags att sova.
Puss&kram♥
även om det inte har någonting med saken o göra så får ni en SUPERURGULLIG bild på bellaälsk♥♥

Kommentarer
Postat av: mamma

du måste göra klart dom :)

2011-02-01 @ 16:14:10
Postat av: Anonym

meh tjockis vadå fjortis hahahahah! <3

2011-02-01 @ 16:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0