TURN IT BACK UP,ARE YOU INSANE?

Gaah! Hur mycket är det som jag inte har skrivit om egentligen? Känns inte som jag orkar blogga längre,ingen vill väl veta om tråkiga skoldagar eller saker som ni kan lägga i eran carebox? Nää sånt är inte roligt! Men nu kan ni få lite nyheter. Ska vi börja med de dåliga eller bra? Hmm... vi sparar det bästa till sist :).
Okej,nu är det så att jag har tappat bort min iPhone -.- och har ingen aning om var den är,får rensa skåpet & sen fråga i expeditionen & till slut gå till polisen?! Och va fan ska jag göra om den inte är där?:o usscha,hoppas den är i skåpet eller expeditionen!!
Men nu ska ni få en trevligare nyhet. Var hos en läkare igår(ÄLSKAR HONOM!!!) för att min fot är lite bläig HAHAH men han sa att det bara va en inflammation så det var ju bra så jag inte behöver opereras :S men nej jag fick istället lite tabletter och salva så det ska försvinna,puuuh! Haha.
Eh...tror det var allt jag har att säga! Ni kan få en liten trevlig bild ist,om jag nu hittar någon sån?:)
Kraaaam♥
åhh denna var gullig! hahah

Kommentarer
Postat av: bella

guuuud vilken söt bild!



hoppas du hittar din iphone och att din fot går över snart!<3

jag saknar dig! jag ska vara i borran hela lovet tror jag! :D

2011-01-31 @ 19:54:43
URL: http://rajakerobella.blogg.se/
Postat av: hanna

aw fin bild!:)<3

2011-02-05 @ 10:09:00
URL: http://hannajoelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0