WE'RE THE DREAMING PEOPLE

Tjeeenare! Nu blir det catchup-time allså inte ketchup utan catch-up om ni fattar;) Har alldeles glömt bort bloggen....Sorry!
Tänkte komma ikapp med en massa kalender(vadmannukallardet)saker och visa lite nyheter i garderoben fast de kanske inte dyker upp i detta inlägget,haha!
Då börjar vi tycker jag!
Dag 15- Mitt drömbröllop.
Ojjdå,det har man ju inte direkt gått runt och tänk på,haha!
Men först och främst vill jag gifta mig med mitt själsfrände (vem nu det är?) som bara är helt perfekt! Helst vill jag gifta mig på en strand någonstans utomlands,som typ alla andra också verkar vilja,och så vill jag att mina kompisar ska vara brudtärnor + att hela familjen ska vara där. Jag vill ha en stor vit prinsessklänning och en riktigt stor tårta alltså med en massa våningar och miljoner blommor! That's it antar jag :).
Dag 16- En bild på mig för två år sedan.

Vi får ta resten sen för nu ska jag iväg på bio med mami&papi♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0