Amy for your head get down (HAHAHA)

Hallå! Nu är jag hemma igen från Orust, det har varit sjukt underbart Har inte orken att skriva så jag tänkte att jag kunde sammanfatta litegrann i bilder. Allt får jag nog inte med eftersom många av bilderna togs av alices kamera men aja! Man tager vad man haver! :)
'
(blekfis :/)

(blue water high!)

hahah, så jäkla söt!


ungefär såhär kan man sammafatta dagarna :)
+att vi blev jagade av muterade får
+att neo kräktes när vi var ute med honom
+ att vi är bäst! haha
Nu ska jag kolla NSN igen, pusssss♥

Kommentarer
Postat av: Alice

HAHAHHA MEN ORKA SKRATTBILDEN!!!!!!! Men ja vi är bäst :D<3

2011-06-06 @ 22:28:47
URL: http://aliceeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0