Sorry guys!

Hej bloggisar! Nu var det några dagar sen jag blogga och hur mycket jag än hatar bortförklaringar så måste jag dra till med en. Min data är ju sönder... Inte lätt att blogga då eller? Såna här inlägg, alltså mobilblogg, blir ju lätt väldigt tråkiga också och då kanske det inte riktigt är värt det? Jag vet inte riktigt faktiskt. Haha men någon gång nu i veckan ska jag få tummen ur och skriva om min mormors begravning eftersom den var lite speciell och det kanske kan va kul att läsa om. Min morbror tog även lite bilder som jag kan visa :) Sen fick jag ju träffa Leif Mannerström när vi åt på hans resturang! Haha lite roligt ;) Men som sagt det inlägget kommer snaaaart så håll ut (: men nu måste jag sova. Kyssciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0