Yeey!

Tjoflöjt alla glada! Idag har jag studiedag och ska snart ner till stan för att möta upp mina underbara vänner på Eest, så mysigt! Det kanske blir något mobilinlägg också men inte säkert.
Iallafall så har jag ton av grejer att glädja mig åt idag!! Min dator är fixad så jag kan blogga normalt och ladda ner massa grym musik till telefonen, sen så ska min morbror tapetsera om mitt rum idag också & sen var det nått mer som jag har glömt av nu men ni fattar grejen? Awesome dag :D
Och bahaahah, Neo skrämde just livet ur en pensionär därute! Skrattar ihjäl mig... Men nu har jag inget mer o skriva, vi får höras någon annan gång, ciiaaao♥
har ingen bra bild på alla så det får bli den här söta! :)

Kommentarer
Postat av: Alice

woho! haha gulligt :p<3

2011-05-06 @ 19:54:09
URL: http://aliceeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0